duminică, 25 mai 2014

Workshop Golden Rose Romania

Daca urmariti pagina de Facebook Gia Make-up Blog, stiti deja ca ieri a avut loc primul Workshop Golden Rose, de a carui organizare m-am ocupat. Locatia evenimentului a fost Aristocats Bistro din Bucuresti, o ceainarie cocheta si primitoare pe care v-o recomand cu drag, unde am petrecut cateva ore alaturi de 27 de bloggerite de beauty:  Sihaya's World, Dee's Boudoir, From Mona with Gloss, CosmeticeLaTest, Lola's Box, From Meg with Love, Macnetize, Beauty and more, DanaMakeup.ro, Ana's Beauty Blog, Alina Barbu Make-up and beauty, Makeup by Maia, My Chic Lifestyle, Maya Make-up, Adam Stella (Fashion Doctor), Mirela Niculai MUA, By Sunshine, Maya Secret, Georgia's Mirror Blog, We.Make-up by Sima Denisa, Taitzel nails and make-up, Katynel, Beauty Story, anotherside-dorina.blogspot.com, Alice wonders, Walk with Ad si Blogul Pandorei.

Atmosfera a fost destinsa, doar forfota mare in fata minunatelor produse puse la dispozitie de catre Golden Rose Romania. : ) Scopul evenimentului a fost testarea produselor Golden Rose, atat a celor din colectiile vechi insa cu accent pe colectiile noi (pe care eu vi le-am prezentat Aici). In cadrul workshopului s-au realizat manichiuri si machiaje; multumiri speciale Anei (Ana's Beauty Blog) pentru manichiurile realizate, Alinei (Alina Barbu Make-up and beauty) si Maiei (Make-up by Maia) care au realizat machiaje.
Eu clar sunt indragostita de rujurile din colectia Velvet Matte, de glossurile Luxury Rich Color, de rimeluri si de noile creioane pentru ochi si buze: Dream eyes si Dream lips, de pudrele si blushurile Terracotta, de fardurile Wet&Dry si de noile palete Selective Color, de fondul de ten Liquid Powder Mineral foundation  si de toate lacurile de unghii Golden Rose. Va recomand sa vizitati magazinul online www.cosmania.ro pentru ca in aceasta perioada au mari reduceri de preturi la produsele Golden Rose!
M-am bucurat ca fetele au avut ocazia sa testeze produsele si sa se convinga de calitatea lor. Toate produsele Golden Rose in prezent sunt fabricate in Uniunea Europeana (Italia, Germania, Cehia) si tin pasul cu tendintele si  cu cerintele consumatoarelor. Goodie bagurile primite contin produse Golden Rose din colectiile recente, astfel, prin intermediul fetelor care au participat la eveniment, veti putea afla impresii despre ele.
Va las cu cateva poze de la eveniment (mai multe gasiti in albumul de Aici si in postarile bloggeritelor care au participat la workshop).
*cateva poze le-am preluat de la Alina Barbu :*








 Multumesc Ivatherm pentru produsele necesare pregatirii tenului inainte de machiaj (si nu numai) care ni le-au trimis special pentru eveniment: Ivatherm Ivapur Lotiune micelara pentru piele sensibila, mixta sau grasa si Ivapur Mat crema matifianta, Lotiune micelara pentru piele sensibila si Crema Hidratanta Multiperformanta pentru piele sensibila si uscata.





Maia (Make-up by Maia)

Alina Anghel (Beauty and more)
Ana (Ana's Beauty Blog) in actiune <3


Adam Stella (Fashion Doctor) si Sunshine Elena
Mirela Niculai MUA

Alina Barbu Make-up and beauty si Adriana Popescu (Walk with Ad)

Impreuna cu Ana Maria (Ana's Beauty Blog)
cu Alina (My Chic Lifestyle)
cu Teo (Taitzel nails and make-up)
Impreuna cu Maria (Maya Beauty Make-up)
Impreuna cu Alina Barbu si Andreea Filip :**

G

Look marca Paul Balaneau ; )*

Kisses, G
*Multumesc fetelor pentru participare si multumim Golden Rose Romania! <3

9 comentarii:

  1. Felicitari draga Georgia inca odata pentru organizare,cand ma uit la poze imi pare shi mai rau ca nu am putut venii,se vede ca v-atzi simtzit bine.Poate data viitoare .......daca mai sunt invitata :)))))) o sa pot venii shi eu. Pupici multzi <3

    RăspundețiȘtergere
  2. ce super si mie mi-ar fi placut sa fiu acolo

    RăspundețiȘtergere
  3. Congrats lovely! Mie chiar mi-a placut, mai ales dupa ce am ramas doar noi si am stat pe terasa, ca sa nu mai zic de treaba cu selfie-ul :))). De un singur lucru imi pare rau: ca nu am apucat sa machiez, dar data viitoare sper sa fie mai lejer si sa nu ma mai ia ameteala de la mirosul de acetona :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat evenimentul, mi-a placut tare mult atat organizarea cat si posibilitatea de a testa toate minunatiile pe care ni le-ati pus la dispozitie. Te felicit Georgia pentru un eveniment cu adevarat reusit si sper sa ne mai intalnim si in alte imprejurari la fel de frumoase! Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc mult Georgia, felicitari, a fost super! am inceput sa folosesc produsele, dream eyes si dream lips is just fabulous, rujul velvet, luxury gloss, etc. multumesc! pupi

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari pentru organizare! A fost o atmosfera foarte frumoasa si m-am simtit minunat! :D Te pup cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca tare bine v-ati simtit. :) Imi plac mult noile lacuri de unghii.

    Te pup.

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumos! Felicitări din suflet pentru susţinerea acestui eveniment! ♥
    Abia aştept să citesc mai multe despre noile produse! ♥
    Pupici! :-*

    RăspundețiȘtergere