luni, 5 mai 2014

Pin-up Style

Stilul pin-up a fost creat in anii '40 pentru femeia sexy, ultra provocatoare fara a fi vulgara. Mie imi place foarte mult acest stil si adopt foarte des machiajul pin-up. V-am mai povestit in Acest articol despre pin-up, astazi am sa pun accent pe vestimentatie.
Stilul pin-up se muleaza perfect pe femeia ce adora sa-si puna in valoare formele prin vestimentatii vintage purtate cu atitudine si nonsalanta. Poarta fuste creion sau balon cu sacouri cambrate, rochii cu decolteuri in V si maneci trei sfeturi, corsete, imprimeuri cu buline, dantela perforata, pantofi cu toc inalt. Tinuta vestimentara trebuie sa nu fie prea incarcata, cu multe accesorii si imprimeuri diferite, pentru a nu cadea in vulgaritate.
Daca doresti sa adopti stilul pin-up, din garderoba ta nu trebuie sa lipseasca ciorapii cu banda, palariile cu voaleta, manusile lungi din catifea, pantofii peep-toe (eu prefer si pumps sau stilettos), florile decorative aplicate in par, topuri mulate in dungi marinaresti.
Machiajul si parul sunt extrem de importante! Parul este de preferat sa fie de lungime medie si coafat cu bucle. Machiajul pune accent pe ochi, conturati cu eyeliner si aplicate gene false si buze rosii, senzuale.
Femeia pin-up este stilata si extrem de increzatoare in charmul propriu.
La PersunMall am gasit multe articole vestimentare, pantofi si accesorii in stilul pin-up modern.

Rochita Aici, geanta Aici si pantofi Aici

 Rochita Aici si pantofi Aici
 Camasa Aici si colier Aici
fuste Aici

 rochite Aici







 pantaloni Aici









camasi si bluze Aici

 pantofi Aici



 genti Aici
 coliere Aici


 Ochelari de soare Aici
Sailor Girl Costume - Aici ; )

PersunMall Free Trial Center - click Aici




Kisses, G

24 de comentarii:

  1. O fusta din aia de tulle musai sa imi iau, arata tare bine cu un tricou usor sport.

    te pup.

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu vreau neaparat macar una; tot cu un top sau tricou cu scris/ imprimeu as purta-o si eu (si cu geaca biker <3). :*

      Ștergere
  2. foarte cute rochitelee :D numa'bune de vara :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am nevoie de cateva rochite si modelele de pe site sunt foarte dragute. <3

      Ștergere
  3. astia de la persunmall au niste produse tare dragute si accesibile <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoase sunt toate ♥ iar pantofii crem sunt superbi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da vai ec de pantofi .nu stiu pe care sa ii aleg ,toti sunt tare faini <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Tutu-urile sunt dementiale, vreau si eu una neaparat, s-o port cu un tricou cu numar imprimat , gen Carrie in SATC. Pin-up style imi place !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce de lucrusoare frumoase, toate imi fura privirile! O fustita, doua, in culori primavaratice n-ar strica :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Aici nici nu sti la care sa te uiti mai intai. Pot sa le aleg pe toate? :DDD

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt superbe rochitele, iar de pantofi nici nu mai zic! M-au cucerit definitiv :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt superbe rochitele, iar de pantofi nici nu mai zic! M-au cucerit definitiv :)

    RăspundețiȘtergere
  11. superbe modelel la rochite, am mai vazut la cineva ca i-a comandat de la ei si arata foarte bine <3
    asa ma tenteaza sa imi comand si eu, dar iau magazinele pe rand :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi plac la nebunie rochitele cu buline , pantofi si topurile :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Uiii, ce de-a pantofiooori,nu stiu care-mi place mai mult!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Aoleu cate lucrusoare frumoase aici, m-am indragostit. Rochitele si fustitele sunt superbe! Bine nici de pantofii nu mai am ce sa zic, mai ales ca mi s-a pus pata anul asta pe pantofii stiletto nude <3

    RăspundețiȘtergere