marți, 27 mai 2014

New look

Un nou look marca Paul Balaneanu, camasa noua Pimkie via Kurtmann.ro si cercei cu cirese de la Romwe; era cazul pentru o postare tip OOTD!
Imi place sa port camasi si imi doream o camasa in carouri (pin up like ; ) pe care sa o pot lega in fata. Mi se pare ca arata foarte chic. Pe Kurtmann.ro am gasit camasa dorita (Aici); este din bumbac 100%, are maneci lungi insa se pot face si 3/4. Pretul este de 49.90 lei; pe site gasiti si alte camasi in carouri (si nu numai) foarte dragute.
Cerceii cu ciresele de la Romwe (achizitionati prin intermediul lui Kleo - Makeup and Beauty by Kleo) sunt putin cam maricei, insa tot imi plac si i-am purtat zilnic de cand am intrat in posesia lor.
Observati in poze ca sunt roscata (de fapt, am mai multe mese/ accente rosii) si ca imi sta bine cu onduleuri! : ))) Noul look marca Paul Balaneanu a fost special realizat pentru intalnirea de sambata (daca nu ati aflat inca, puteti citi Aici cum a fost la workshopul Golden Rose).
Cu ce altceva inafara de jeansi ati asorta camasa? *Trebuie sa imi achizitionez neaparat si o pereche de tenisi albi! ; )






Kisses with Golden Rose Velvet Matte Lipstick, G

15 comentarii:

  1. esti o frumi si iti sta super ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti sta super asa! ♥ si cerceii parca au fost facuti pt tine :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa camasa. Si merge de minune cu jeansi!

    RăspundețiȘtergere
  4. nice! super draguta combinatia (super draguta esti si tu ;) )!

    RăspundețiȘtergere
  5. Și mie îmi plac astfel de cămășuțe!! Arăți super bine! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Ohhh babe you are amaizing <3 Ti-am zis la event ca cercelusii sunt adorabili si camasa te prinde de minune!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte bine itzi sta,shi tu sweeeeetttt girl <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Dragut si lejer..te prinde de minune.!

    RăspundețiȘtergere
  9. Parul iti sta superb!! Camasa e adorabila <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Chiar îţi stă foarte bine cu onduleuri, s-o mai zicem încă o dată! ♥
    Cămaşa e tare chic, merge de minune şi la fustiţe, pantaloni scurţi sau până la genunchi! ♥
    Pupici, Gia!

    RăspundețiȘtergere