miercuri, 30 aprilie 2014

Noutati de la Golden Rose

La inceputul acestui an v-am prezentat gamele si nuantele noi la lacurile de unghii si produsele de make-up Golden Rose (Aici si Aici), iar acum va arat alte produse Golden Rose recent aparute (sau care vor fi disponibile in curand).
Sunt foarte incantata de noua gama de creioane pentru conturul buzelor si al ochilor: Dream eyes si Dream lips! Gama este diversificata (cuprinde 45 de nuante, 25 de creioane pentru conturul ochilor si 20 pentru buze), creioanele sunt pigmentate, rezistente si arata bine.

Va prezint swatch-uri la 9 dintre ele, 5 creioane pentru conturul buzelor (Dream lips) si la 4 pentru conturul ochilor (Dream eyes).



 Un machiaj la care am folosit creioanele Dream eyes eyeliner 416 si Dream lips lipliner 316.
Rujul este Golden Rose Velvet Matte 19

O noua gama de rujuri va fi disponibila in curand si la noi: Golden Rose Vision Lipstick. Gama cuprinde 25 de nuante de rujuri cu textura fina si cremoasa, formula imbogatita cu Vitamina E; ambalajul permite vizualizarea culorii rujului, datorita unei portiuni transparente aflata la mijloc.

Gamele de lacuri de unghii Golden Rose Rich Color si Paris s-au imbogatit cu 10, respectiv 7 nuante noi, pastelate, perfecte pentru primavara si sezonul estival.






 Golden Rose Rich Color 61 si Paris 249

Golden Rose Paris 251, un rosu - corai superb!

Se anunta si o noua gama de lacuri de unghii: Golden Rose Color Expert Nail Lacquer! Culorile sunt foarte atractive. Ce ziceti? Va tenteaza?
Nu uitati sa dati Like paginii de facebook Golden Rose Romania, pentru a fi la curent cu noutatile. Magazinul online www.cosmania.ro va asteapta cu reduceri la gamele de lacuri de unghii Golden Rose Impression si Carnival (10 ron, pretul actual, fata de 15 ron) si promotii la multe alte produse Golden Rose.




Kisses, G

11 comentarii:

  1. C ten frumos ei :X imi place si pedichiura ta, mi-ai adus aminte ca trebuie sa mi-o fac si eu azi :))

    Te pup

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai cum o sa rezist la astfel de tentatii superbe? Ojele toate imi plac!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce nuante superbe, le vreau pe toate....:)

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar mi-ar placea sa incerc aceste nouatati, arata foarte binbe toate

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. creioanele sunt superbe!! merci de swatch-uri:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Iar trebuie sa pun bani deoparte. Cat imi plac creioanele de ochi si ojele! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Atat de ispititor colorata postarea asta! Cu rujurile, m-ai convins si iti multumesc pentru asta!
    Vreau si creioane!!! :D

    Pupici, Georgia!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  8. Lacurile din gama Rich Color mi se par super bune <3. Abia astept sa mai pun gheruta pe inca vreo 2-3-4-5... :))).

    RăspundețiȘtergere
  9. Wow, ce bine arata creioanele!
    :X:X

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce culori frumoase şi vibrante au creioanele!!! <3

    RăspundețiȘtergere