joi, 2 mai 2013

Haul: LA COLORS - COLOR CRAZE Nail Polishes

Astazi va arat - cu intarziere - cele patru oje achizitionate de la The Makeup Shop atunci cand au avut oferta cu 24% discount: Sea Siren 2 (verde sidefat), Treasure Island(glitter verde), Aqua Crystals(glitter albastru), Black Pearl 2(negru sidefat - cenusa).
Nu sunt testate pe animale, nuantele sunt foarte frumoase si aplicarea usoara, fara sa lase urme. Au 13 ml si pretul lor este de 8.49 ron! Chiar se merita! Kisses, G




O manichiura cu Sea Siren 2 si Treasure Island.

swatch-uri
 14. Sea Siren 2(2 straturi) -  15. Treasure Island(3 straturi) -  16. Aqua Crystals(3 straturi) - 17. Black Pearl 2(2 straturi)




A bientot!

10 comentarii:

  1. Ce nuante frumoase. Ma duc cu gandul la mare si la cat de frumos s-ar vedea aceste nuante pe o piele bronzata. Sa le folosesti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci! Nuantele sunt tare dragute si chiar imi place cum se aplica! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Georgia, stii ce as vrea sa vad eu la tine? O poza cu toate ojele tale :) (daca incap in poza )

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca ai putea si vrea sa imi spui si cat timp rezista pe unghi, ti-as fi recunoscatoare. In plus cred ca nu sunt singura care are aceasta curiozitate. Am vazut si eu la ojele la ei pe site si mi-au facut cu ochiul, dar nu vreau sa am dezamagirea traita cu cele de la essence. Merci

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu țin o manichiura mai mult de 2 - maxim 3 zile asa ca nu stiu daca rezista mai mult... De obicei, daca folosesc baza si top coat, toate ojele rezista bine... :*

      Ștergere
    2. Aaaaa, si pe gel rezista mai bine decat pe unghia naturala(uitasem de acest aspect)...

      Ștergere
    3. Merci pentru raspunsul promt. Eu am unghiile naturale si nu am timp sa imi schimb manichiura asa de des (am un bebe de 10 luni) asa ca nu imi ramane decat sa le incerc. BR

      Ștergere