marți, 28 mai 2013

Haul ELF

E.L.F. Romania au avut saptamana trecuta o promotie de 50% off la produsele din gama Spring Collection si bineinteles ca nu am putut rezista tentatiei de a plasa o comanda. :D

Am bagat in cos un set cu trei perechi de gene false, un set cu trei lip gloss-uri, paleta cu 100 nuante farduri de pleoape si un bronzer baked(care nu era la promotie). Pe toate am platit doar 80 ron!






setul contine si un adeziv de gene


 Sunt sub forma de creion retractabil(cum sunt cele de la Revlon) si au textura unui balsam de buze colorat(nu prea intens).
Descrierea oficiala a produsului:

"Acest set contine 3 gloss-uri "jumbo stick". Acest lip gloss are nuante pigmentate care se aplica pe buze la fel ca si un ruj, dar arata ca un gloss. Contine jojoba, soia, vitamina E, conditionand si hidratand buzele. Foarte usor de aplicat.
INSTRUCTIUNI
Rotiti si aplicati pe buze ori de cate ori doriti."



 # Pink umbrellas - un nude - rose fara sclipici(preferatul meu)
# Summer nights - o nuanta peachy cu sclipici fin auriu
#Flirty & Girly - rose inchis cu sclipici fin argintiu




Cautam de mult timp un bronzer ok, care sa nu fie prea sidefat sau cu particule mari aurii. Sunt incantata de alegerea facuta.
Descrierea oficiala a produsului: 

"Oferiti tenului un aspect sanatos, bronzat, cu noul bronzer „baked”. Coapte in cuptor, aceste bronzere ofera o pigmentare bogata si un efect minunat. Formula care se pastreaza timp indelungat ofera o aplicare de calitate, neteda si uniforma. Contine ingredienti cheie jojoba, trandafir, floarea soarelui, caise si struguri, care hranesc pielea si o hidrateaza. Aplicati culoarea  uscata pentru o pigmentare usoara sau folositi o pensula umezita, pentru un efect mai intens.
INSTRUCTIUNI
Folosind o pensula, aplicati pe zonele fetei unde soarele ofera un bronz in mod natural. Folositi pensula umezita pentru un efect mai intens."


acum am vazut ca am scris baked blusher cand de fapt este bronzer...



 Nu aveam nici o paleta de genul acesteia, cu muuulte nuante, asa ca am comandat-o ca sa am cu ce sa ma joc atunci cand vreau sa realizez machiaje fantezie...



Kisses, G

17 comentarii:

  1. Ce de bunatati! Imi place mult de tot rujul jumbo stick Summer nights! Sa le folosesti cu drag pe toate.

    RăspundețiȘtergere
  2. He ai precizat machiaje fantezie ;) astept sa vad niste machiaje, ca stiu ca faci machiaje foarte frumoase...chiar ma gandeam in ultima vreme ca nu ai mai postat vreun machiaj

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, eu am o sensibilitate la ochi si imi lacrimeaza foarte tare d'asta nu am mai facut machiaje fantezie dar zau ca mi-e dor sa ma joc putin cu fardurile! :*

      Ștergere
  3. Cat de bine arata toate produsele! Si mie dintre cele 3, cel mai mult imi place Pink umbrellas.

    RăspundețiȘtergere
  4. summer nights si bronzerul sunt........adorabile:)

    RăspundețiȘtergere
  5. chiar ma gandeam azi sa plasez o comanda la elf....ca sa beneficiez si de promotia cu 3 pensule...

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa le folosesti cu drag ;) toate sunt frumoase :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte dragute produsele! mi-ar trebui si mie un bronzer! cred ca am sa dau si eu o comanda elf

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumoasa e paleta de farduri :)

    RăspundețiȘtergere