sâmbătă, 18 mai 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri: 18. Inspired by a pattern

Tema de astazi a colaborarilor de manichiuri  este ”Inspired by a pattern”! Mie imi place mult modelul houndstooth, asa ca am incercat sa il reproduc(free hand) pe doua unghiute. Am aplicat un strat de oja neagra - Layla Softouch Effect #12 - si, dupa ce s-a uscat bine, am realizat modelul cu o carioca alba, speciala pentru nail art(achizitionata de Aici).
Pe celelalte unghiute am trei dintre texturatele de la China Glaze(noile achizitii de la Beauty In The Bottle): Itty, Bitty & Gritty pe unghia degetului mare, In the rough pe aratator si Unrefined pe unghia degetului mic.



Houndstooth pattern







Haideti sa vedem si manichiurile celorlalte colege blogger-ite care au participat la aceasta colaborare:

 Ioana's Reviews - ioanasreviews.blogspot.ro
 Andreea M. - http://summer-gold.com

Kisses, G

22 de comentarii:

  1. Georgia, cat de tare ti-a iesit modelul! Zici ca e facut cu placuta ♥ Meriti cu varf si indesat, titulatura de guru. :D Te puup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. : )))) merci! M-am chinuit in trei rânduri sa fac modelul cu ajutorul benzilor, patratele etc ca sa iasă perfect si intr-un final a ieșit mai bine free hand :*

      Ștergere
  2. Ce super arataaaa! Nu cred ca as putea sa fac asa ceva :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi se pare incredibil ca ai facut modelul de mana!
    Ti-a iesit perfect!

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti super tare, modelul imi place foarte mult, de la haine, accesorii si iote si pe unghii :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Super! Am incercat sa il fac si eu dar nu a iesit mare branza :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu mi-am prins urechile la inceput încercând sa il reproduc geometric : )))

      Ștergere
  6. superbe... ai realizat modelul perfect.. :d initial am crezut ca e cu stampiluta sau ceva.. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Absolut superb :) si le-ai realizat de mana ai avut ceva rabdare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! Cu carioca aia alba(nail art pen) le-am facut in maxim 10 minute! : )))*

      Ștergere
  8. Tare frumoase! Imi place mult rozul acela :)

    http://missingpieceofmypuzzle.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. superb modelul, superba combinatie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! Imi place combinatia de alb - negru(non culori) si ceva colorat!

      Ștergere
  10. Foarte frumoasa manichiura, si mie imi place mult de tot modelul asta. Poate o sa ma incumet si eu sa-l incerc. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. ce bine ti-a iesit modelul, cred ca ti-a luat ceva timp...

    RăspundețiȘtergere
  12. wow! Arata superb ! imi place si combinatia de culori si patternul efectiv! U rock!

    RăspundețiȘtergere