sâmbătă, 4 mai 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri: 16. Violet Nails

Daca este sambata, avem colaborarea cu cele 31 teme de manichiuri! Tema cu numarul 16 este Violet Nails si de data aceasta provocarea a fost sa reusesc sa fac ceva dragut pe unghii extrem de scurte. Am dat gelul jos si la stanga si am inceput sa hidratez unghiutele(masaj cu ulei la baza lor, in fiecare seara, timp de 5 - 7 minute).
Asadar, astazi va arat irisi pictati cu acuarele. Pentru baza am folosit oja alba L'Oreal, acuarele Sonet si pensulele Kolinsky 0 si 00, top coat. La finalul articolului puteti vedea si alte doua tentative de mani violet. :D
Va urez de astazi Paste Fericit alaturi de cei dragi, sanatate si pace in suflet! Kisses, G
















Alte doua manichiuri violet:

Flormar #410, China Glaze Peachy keen, glitter mov, tinte, cristale
Color Club Alias, Ciate Jewel

Haideti sa vedem si manichiurile celorlalte colege blogger-ite care au participat la aceasta colaborare:
 Roxy(Beautylicious) - http://roxy-ch.blogspot.ro 
 A bientot!

20 de comentarii:

  1. Cat de reale par florile! Absolut divine modelele tale. Insanatosire grabnica.

    RăspundețiȘtergere
  2. Prima e superba, superba :X:X cea mai frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  3. vai!!!!!!!!!!!!! ma omori! Primul model e bestial!! M-am indragostit <3

    RăspundețiȘtergere
  4. wow absolut superbe , parca ar fi o poza asa de realiste sunt :* minunate :*

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Vaaaai, minunate! Cam cat timp iti rezista o astfel de manichiura?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rezista foarte bine! Eu nu țin mult o mani dar după doua - 3 zile este intacta. :*

      Ștergere
  6. prima e wow! iar am ramas fara cuvinte.



    Paste fericit! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Merci mult, fetele! Asta este efectul wow dat de acuarele! Imi plac mult manichiurile in tehnica asta. Kisses

    RăspundețiȘtergere
  8. UUU ce frumusete! Absolut suberbe! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Prima este absolut superba! Eu nici nu visez asfel de modele, nu sa le mai si realizez :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Superb primul model.felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt foarte frumoase... chiar ai talent
    http://btl-allysa.blogspot.ro/ e blogul meu... daca iti place aboneaza-te ;;)
    Paste fericit

    RăspundețiȘtergere
  12. Prima manichiura e absolut geniala dar imi plac mult si celelalte doua! Frumoasa oja Flormar. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cat sunt de frumoase primele! ❤❤❤
    Ce acuarele ai folosit?

    RăspundețiȘtergere