vineri, 11 ianuarie 2013

My beauty case(update)

Asa arata, in prezent, My beauty case!













Este destul de mare(baza este de 36 x 22 cm si 26 cm inaltime), dar cu achizitiile din ultimele luni a devenit cam neincapatoare... :D
Rujurile, creioanele, fondurile de ten si produsele pe care le folosesc mai rar le-am pus in cutiute de plastic cu capac(cum este cea din poze, de langa beauty case). 
Imi plac produsele de makeup de la Inglot, MAC, Malu Wilz, Makeup Atelier, Makeup Show, Sigma, NYX, Parisax, Peggy Sage, MUFE dar am si produse de la MUA, LakShmi, Revlon, Pastel, Maybelline, Flormar, Dermosil, Pupa, The Body Shop, Douglas, Sephora, Essence, by Terry, Artdeco, Sensai, Almay, Melkior, Elf, Farmasi, YSL, Lancome, Milani, Benefit, Stargazer, Too Faced, Rimmel, Beauty UK...

Cateva produse din beauty case:
 Sleek - puteti vedea swatch-uri in postarile de aici si aici
 Eye shadow palettes(Sleek, NYX, MUA, MAC, Inglot, Makeup Show)
 INGLOT - swatch-uri aici
 MAC - aici puteti vedea swatch-uri la paleta Lady Grey
 MUA - swatch-uri in postarea de aici si aici puteti vedea swatch-uri la paleta Starry Night



lipsticks


A bientot!

10 comentarii:

  1. ce de bunatati ai tu aici :)...intentionez sa imi dau si eu o comanda la Mua...abia astept sa incerc produsele lor...pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel mai mult imi plac de la MUA fardurile de pleoape mono sidefate. La pretul mic pe care il au sunt chiar ok si reducerea de 50% se apropie... :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce de produse de makeup care mai de care mai frumoase si mai tentante. Sa le folosesti cu placere in continuare si la cat mai multe machiaje! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna !

    Ai o gramada de bunataturi in trusa :D, sa le folosesti sanatoasa pe toate ;;)

    Am si eu o curiozitate, de unde ti-ai luat train case-ul? Din magazin sau de pe net?

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci! L-am luat acum trei ani de la Bricostore, raionul cu articole pentru pescuit, cu 140 - 170 ron(nu mai stiu exact). Este identic cu cele comercializate pe net la 400 - 500 RON! : *

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai Georgia dar ai strans ceva :)) Eu am si mi-e de ajuns un sertar mare in care sunt atat chestiile de makeup cat si pentru unghii :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Am achiziționat multe produse de Makeup si Beauty in ultimele 4 - 5 luni(influența blogosferei ;) si tot in aceasta perioada am inceput sa fac machiaje si pe alte persoane... :*

    RăspundețiȘtergere
  8. O adevarata colectie iar beauty case-ul chiar e superba :D

    RăspundețiȘtergere