vineri, 11 ianuarie 2013

Crackle Nail Polishes

Pentru ca zilele astea mi-am facut o manchiura cu oja alba crackle(care crapa), m-am gandit sa va arat mini colectia mea de oje crackle si cateva combinatii ce se pot realiza cu ele.

 Kiko # 603 si # 608(bleu mat) - Medusa # 07(rosu), # 90(albastru sidefat), # 60 - Flormar G10(auriu) si G12(negru) - Oja alba crackle no name

 Cateva combinatii de oje crackle
 Folosesc o oja de baza - intr-un strat sau doua(depinde de consistenta ei) - si dupa ce s-a uscat aplic oja crackle in strat relativ subtire... La final aplic top coat.


 Cel mai mult imi plac combinatiile cu diferite oje crackle pe o unghie si inimioara sau buze rosii pe o baza alba.

 ;)

 Imi place cum se vede oja crackle roz pe baza mov! Voua care va place?

Cateva poze cu manichiuri la care am folosit oje crackle:
















A bientot!

2 comentarii:

  1. Eu nu am folosit prea des ojele de genul acesta, si din doua, una s-a uscat. Vreau de ceva timp sa cumpar una rosie si una neagra, dar mereu cedez in fata altora :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi se par de efect! Cele de la Flormar sunt singurele(dintre cele pe care le am) care nu mi-au placut(se usuca repede in sticluta si nu imi place rezultatul pe unghii)! :*

    RăspundețiȘtergere